Services / RXAtelier - Servicii Post - Sales ASP(Partener Autorizat Service) din 1999

Tipuri de contracte si particularitati


Echipament in GARANTIE (TM)
Interventii fara costuri din partea clientului (crearea unei relatii ulterioare). Clientul achizitioneaza consumabile de la RXAtelier.
Contractul de service MANOPERA (LO)
Semnifica interventia lunara a inginerului de service la echipament. Tariful reprezinta manopera inginerului de service la echipament, dar nu exonereaza clientul de la plata consumabilelor si a pieselor de schimb defecte (atunci cand este cazul).
Contractul de FSMA
Semnifica interventia lunara a inginerului de service la echipament. Tariful/click reprezinta manopera inginerului de service la echipament, consumabile si piese deopotriva, iar, de regula odata cu contractul de FSMA oferim si garantie extisa echipamentelor ce sunt vandute cu contract de FSMA. (Acest tip de contract elimina definitiv competitia si piata gri de piese si consumabile.)
Interventia "on call"
Semnifica interventia punctuala a inginerului de service la echipament, cu un tarif stabilit pentru problema pe care o are, functie de capacitatea echipamentului la care se intervine si functie de gravitatea problemei, urmad a fi tarifat corespunzator (pentru piesa, consumabil, sau reparatie). De regula, daca echipamentul nu are nicio forma de contract, i se propun variante.

RXAtelier - furnizorul de Experiente Exceptionale pentru birou si nu numai prin echipamente si solutii Xerox, Brother si 3rd party.